دوربین عکاسی | فروشگاه پروشات

فروشگاه پروشات ارائه دهنده دوربین سونی, osmo, دوربین ورزشی, لنز و ...

دوربین عکاسی | فروشگاه پروشات

فروشگاه پروشات ارائه دهنده دوربین سونی, osmo, دوربین ورزشی, لنز و ...

دوربین سونی Cyber-shot DSC-RX10

قابلیت های محصول:

• سنسور 20.1 مگاپیکسلی Exmor RS BSI CMOS
• پردازشگر تصویر BIONZ X و Front-End LSI
• لنز بزرگنمایی Zeiss Vario-Sonnar T*f/2.4-4
• 600-24 میلی متر (معادل 35 میلی متر)
• 2.36m-Dot OLED Tru-Finder EVF
• نمایشگر LCD چرخشی 3 مگاپیکسلی با نقطه های 1.44m
• ضبط ویدئو UHD 4K30 و FULL HD 1080p با سرعت 960 فریم در ثانیه
• سیستم هیبریدی سریع AF 315 نقطه ای
• کیفیت عکسبرداری پیوسته ISO 12800 با سرعت 24 فریم در ثانیه
• Wi-Fi و بلوتوث داخلی
• با ایجاد قابلیت های سریع و متنوع ضبط ویدئو و عکسبرداری

 

دوربین سونی Cyber-shot DSC-RX10

توضیحات

این دوربین سونی یک راه حل جمع و جور برای عکاسان چند منظوره است. با داشتن سنسور 20?1 مگاپیکسلی Exmor RS BSI CMOS و پردازشگر تصویر BIONZ X، این دوربین سونی قابلیت عکسبرداری با سرعت 24 فریم در ثانیه با کیفیت ISO 12800 به همراه کیفیت فیلمبرداری UHD 4K30 و FULL HD 1080p را دارا می باشد.
سنسورهای این مدل دوربین عکاسی سونی ارائه دهنده تکنولوژی هایی است که بالاترین کیفیت تصویر با وضوح مثال زدنی و کمترین میزان پارازیت برای کار در حالت های چالش برانگیز نوری را فراهم می کند. در تکمیل سرعت عکسبرداری سنسور و ترکیب آن با پردازشگر باعث شده است این دوربین سونی با صفحه فوکوس 315 نقطه ای و سیستم فوکوس خودکار سرعتی معادل 0?03 ثانیه برای فوکوس داشته باشد.
در تعادل با قابلیت های تصویری، این مدل همچنین با لنز بزرگنمایی Zeiss Vario-Sonnar T*f/2.4-4 خود نیز شناخته می شود که دهانه ای معادل 600-24 میلی متر برای طول فوکوس به همراه عدسی پایدار کننده تصویر Optical SteadyShot برای به حداقل رساندن تاثیرات لرزش دوربین را ایجاد می کند.طراحی نوری آن دارای هشت عنصر پراکنده بسیار کم و شش عنصر ناهموار برای کنترل بسیاری از اختلالات در سراسر محدوده زوم است و از مزایای حداکثر دیافراگم با روزنه f / 2.4-4 بهره می برد که در شرایط کم نور کار می کنند.
گرد کردن RX10 IV عامل مشخصه قوی این دوربین عکاسی سونی است که شامل هر دو منظره یاب الکترونیکی 2?36m dot OLED همراه با یک صفحه نمایش لمسی 1?3 اینچی با صفحه نمایش 1?44 مگابیت است.طراحی بصری نیز دارای سه حلقه کنترل اختصاصی روی لنز است حلقه بزرگنمایی، یک حلقه تمرکز دستی و یک حلقه دیافراگم. کلیک بر روی آلیاژ آلومینیوم بدنه به منظور انجام کار در محیط های آزمایشی و شرایط سخت می باشد.کنترل انعطاف پذیری، ساخته شده در Wi-Fi و بلوتوث نیز برای به اشتراک گذاری تصویر بی سیم و کنترل از راه دور دوربین از یک گوشی هوشمند و یا تبلت مورد استفاده قرار می گیرد.سنسور Exmor RS CMOS و پردازنده تصویر BIONZ X 1. 1 مگاپیکسل

 

با استفاده از یک ساختار پیشرفته انباشته با یک تراشه یکپارچه DRAM، حسگر Exmor RS CMOS 20.1 مگاپیکسلی RX10 IV قادر است با کیفیت فوق العاده تصویری با حداکثر ISO 12800 با عملکرد فوق العاده سریع ارائه کند.

این سنسور سطح پیکسل ، سرعت پردازش سیگنال و حافظه به منظور افزایش ظرفیت داده ها بیش از پنج بار و ارائه ویژگی های از قبیل 40x حرکت فوق العاده آهسته، شاتر ضد تحریف، UHD 4K ویدیو، و نقاط AF نقطه تشخیص فوکوس کانال برای تمرکز دقیق تر و سریع تر را ایجاد می کند این سنسور با پردازشگر تصویر BIONZ X و یک LSI جلویی پیشرفته طراحی شده است که به طور چشمگیری سرعت و کارایی کل سیستم تصویربرداری را افزایش می دهد و امکان عکسبرداری پیوسته با AF / AE را تا 24 فریم در ثانیه فراهم می کند.

یک بافر گسترش یافته، باعث می شود عکسبرداری پیوسته برای عکسبرداری های طولانی، تا 249 JPEG امکان پذیر باشد و برای راحتی، انحراف در گروه ها در طول پخش، به جای عکس های یکسان، برای بررسی سریع تر، عکس ها می تواند در گروه ها دیده شود.

LSI جلویی نیز قادر به بهبود کیفیت کلی تصاویر، به ویژه در حساسیت های بالاتر است. علاوه بر این، یکی دیگر از مزایای این راه اندازی خروجی خام است که امکان تشخیص رنگ و کیفیت تصویر را ارائه می دهد.

سیستم سریع Hybrid AF با 315 نقطه تشخیص فاز

RX10 IV مجهز به سیستم AF تشخیص فاکتور On-Sensor است که به طور چشمگیری سرعت فوکوس خودکار را برای هر عکس و ویدئو بهبود می بخشد.

دوربین سونی با استفاده از سیستم ترکیبی با 315 نقطه تشخیص فاز است که حدود 65? پوشش قاب همراه با یک سیستم تشخیص کنتراست 25 منطقه را فراهم می کند تا تمرکز دقیق را در طیف وسیعی از موقعیت ها فراهم کند.

RX10 IV قادر به قفل کردن روی سوژه ها به سرعت در عرض 0?03 ثانیه می باشد و می تواند از ردیابی AF هنگام عکسبرداری در 24 فریم در ثانیه استفاده کند.

برای استفاده از یکپارچه، RX10 IV از کاهش خاموش شدن برای ردیابی آسان تر هنگام استفاده از EVF یا LCD سود می برد. علاوه بر این، حالت AF-A در حال حاضر در دسترس است، که به دوربین عکاسی سونی اجازه می دهد تا به طور خودکار از حالت AF-S و AF-C به عنوان وضعیت نیاز داشته باشد. کاربران همچنین می توانند منطقه تشخیص فاز را برای کمک به کاربران در مورد موضوع خود نمایش دهند.

سرعت عکسبرداری بالا و حرکت آهسته

سرعت مزیت بزرگی برای RX10 IV است و کاربران ویدئویی از عکسبرداری پیشرفته با فریم بالا و حرکت فوق العاده آهسته بهره مند خواهند شد. در Full HD، عکاسان به یک استاندارد 120 فریم در ثانیه دسترسی پیدا خواهند کرد که حرکت آهسته حرکت را هنگامی که در نرم افزار ویرایش قرار می گیرد فعال می کند.

این دوربین عکاسی سونی  همچنین یک حالت HFR اختصاصی ارائه می دهد که میزان فریم دوربین عکاسی را تا 960 فریم در ثانیه افزایش می دهد. Videographers گزینه ی ضبط با اولویت کیفیت و حالت اولویت زمان عکسبرداری را برای تقریبا دو برابر با RX10 IV در مقایسه با نمونه های قبلی خود دارند.

این نتیجه حدود 7 ثانیه ضبط در اولویت زمان عکسبرداری در حالت 240 فریم در ثانیه است. این دوربین عکاسی سونی به منظور تولید تصاویر با کیفیت بالا در هر سرعت فریم، یک تصویر کامل HD را از وضوح کمی پایین تر خارج می کند. علاوه بر این، این دوربین عکاسی سونی در پایان، کاربران را قادر می سازد تا 4 یا 6 ثانیه قبل از فشردن دکمه ضبط ، فیلمبرداری را آغاز کنند.

طراحی بدنه و اتصال بی سیم

  • رزولوشن بالا XGA OLED Tru-Finder دارای وضوح 2?36 مگاپیکسل برای نظارت دقیق روی صحنه در سطح صحنه و همچنین امکان پیش نمایش تنظیمات قبل از در معرض عکسبرداری قرار گرفتن است.
  • یک XFT Fine TFT LCD 1.44 مگا پیکسل عقب 3?0 اینچی برای نظارت و بررسی موجود است و دارای طراحی 109 درجه ای به سمت بالا، 41 درجه به سمت پایین جهت بهره گیری از زاویه های بالا و پایین می باشد. این دوربین عکاسی سونی دارای یک پانل لمسی است که کنترل بیشتر بصری بر انتخاب نقطه تمرکز، پخش و جهت یابی منو را فراهم می کند.
  • طراحی بدنه قوی آلیاژ منیزیم، مقاوم در برابر گرد و غبار و مقاوم در برابر رطوبت برای محافظت از دستگاه در محیط های دشوار جهت عکسبرداری است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.