دوربین عکاسی | فروشگاه پروشات

فروشگاه پروشات ارائه دهنده دوربین سونی, osmo, دوربین ورزشی, لنز و ...

دوربین عکاسی | فروشگاه پروشات

فروشگاه پروشات ارائه دهنده دوربین سونی, osmo, دوربین ورزشی, لنز و ...

دوربین سونی Alpha a7R III

سنسور CMOS کامل 42 مگاپیکسل Exmor R BSI
پردازشگر تصویر BIONZ X و جلویی LSI
سیستم AF با 399 نقطه و عکسبرداری با سرعت 10 فریم در ثانیه
فیلمبرداری UHD 4K30p با HLG و S-Log3 Gammas
3.69m-Dot Tru-Finder OLED EVF
صفحه نمایش لمسی 3 اینچی 1.44m-Dot Tilting LCD
پایدارکننده تصویر داخلی SteadyShot 5 محوره
عکسبرداری ISO 102400 و Pixel Shift
Wi-Fi و بلوتوث داخلی، اسلات های دوگانه SD
خروجی USB، 3.1 Gen 1 Type-C Port & PC Sync

 

دوربین سونی

 

مروری بر دوربین سونی Alpha a7R III

دوربین عکاسی دیجیتال Alpha a7R III Mirrorless از سونی یک دوربین چند منظوره و با کارایی بالا است که نه تنها با وضوح تصویر ، بلکه با قابلیت چندرسانه ای خود از سایر مدل ها متمایز می شود.

این دوربین سونی ، دوربینی با رزولوشن 42?4 مگاپیکسل Exmor R BSI CMOS و پردازنده تصویر BIONZ X به روز رسانی شده، سرعت شاتر 10 فریم در ثانیه همراه با عملکرد بهتر فوکوس خودکار برای ردیابی سریع تر و قابل اعتماد تر سوژه عکاسی همراه با پوشش فریم گسترده می باشد.

این سیستم سریع Hybrid AF با ترکیبی از 399 نقطه تشخیص فاز و 425 میدان تشخیص کنتراست برای فوکوس سریعتر در شرایط مختلف نورسنجی بوده و همچنین به طور موثر فوکوس روی سوژه ها را حفظ می کند. علاوه بر سرعت و عملکرد سیستم AF، اصلاحاتی در سیستم پردازش تصویر انجام شده است که کمک می کند تا وضوح تصویر بیشتر در محدوده حساسیت از ISO 100-32000 باشد که بیشتر می تواند به ISO 50-102400 گسترش یابد.

قابلیت ضبط ویدئو نیز برای افزایش کیفیت در هنگام ضبط ویدئو UHD 4K با عرض کامل سنسور کامل قاب، یا هنگام استفاده از منطقه Super35 و 5K Oversampling برای به حداقل رساندن انحرافات تصویر گسترش یافته است.

علاوه بر این، قابلیت ضبط کارهای ویدئویی و عکسبرداری را نیز دارا می باشد، دوربین سونی Alpha a7R III دارای سنسور تثبیت تصویر داخلی SteadyShot 5 محوره است، که در حال حاضر برای به حداقل رساندن لرزش دوربین مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر به روز رسانی تصویربرداری، دوربین سونی Alpha a7R III همچنین دارای طراحی بدنه جدید است که شامل یک منظره یاب الکترونیکی 3? 69 متری Tru-Finder OLED برای نظارت واضح، روشن و واقع بینانه در تراز چشم است.

LCD عقب 3?0 اینچی 1?44 مگاپیکسلی نیز برای کنترل تنظیمات بصری و برای حمایت بیشتر از زاویه های بالا و پایین استفاده می شود. برای انعطاف پذیری بیشتر عکسبرداری، اسلات کارت حافظه دوگانه SD در حال حاضر برجسته شده اند و یک باتری بزرگتر NP-FZ100 همچنین برای دستیابی به حدود 530 عکسبرداری پس از هر بار شارژ کامل مورد استفاده قرار گرفته است. با توجه به استفاده از دوربین سونی Alpha a7R III در شرایط آزمایش، شیشه های آلیاژ منیزیم برای مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی همچنین رطوبت مورد استفاده قرار گرفته اند.

سنسور 42?4 مگاپیکسلی CMOS Exmor R BSI و پردازنده تصویر BIONZ X

سنسور Exmor R CMOS دارای 42?4 مگاپیکسل کامل با پردازشگر تصویر BIONZ X برای ارائه تصاویر با کیفیت و رزولوشن بالا و کاهش پارازیت و بهبود سرعت کار می باشد. این ساختار حسگر با طراحی لنز بدون روکش و پوشش ضد انعکاسی، و همچنین حذف فیلتر پایین گذر عدسی، برای بهبود مجموعه نور و افزایش جزئیات، کار می کند.

همچنین لایه سیم کشی مسی باعث افزایش سرعت انتقال داده ها برای ایجاد عکس هایی با رزولوشن 42?4 مگاپیکسل 14 بیتی با محدوده حساسیت از ISO 100-32000 می شود که می تواند به ISO 50-102400 گسترش یابد.

همچنین، ضبط ویدیوهای UHD 4K داخلی را با محدوده دینامیکی وسیع با استفاده از عرض کامل سنسور تمام قاب امکان پذیر می کند. پردازنده BIONZ X همچنین با LSI متصل با سرعت بالا کار می کند تا زمان پردازش را به همراه توانایی ضبط دامنه دینامیکی با مقادیر حساسیت کم، حتی الامکان کاهش دهد. ترکیبی از سنسور و پردازشگر همچنین امکان عکسبرداری با رزولوشن پیوسته و سریع تا حداکثر 10 فریم در ثانیه با رزولوشن کامل را ایجاد می کند که می تواند تا 76 فریم متوالی را با استفاده از شاتر مکانیکی یا شاتر الکترونیکی، با AF / AE تمام وقت ثبت کند. در صورت تصویربرداری در حالت نمایش زنده، امکان ضبط سریع و پیوسته تا 8 فریم در ثانیه نیز وجود دارد.

سیستم سریع Hybrid AF

سیستم FOCUS 4D تکامل یافته در حال حاضر ترکیبی از 399 نقطه تشخیص فیزیکی را که حدود 68 درصد از قاب را پوشش می دهد، همراه با 425 میدان تشخیص کنتراست برای فوکوس اتوماتیک قابل اعتماد و سریع و ردیابی سوژه مورد استفاده قرار می دهد.

این سیستم سریع Hybrid AF در حال حاضر دو برابر از نظر فوکوس و ردیابی قابل اطمینان تر نسبت به مدل های قبلی A7R می باشد و همچنین بهبود پاسخ تمرکز کم نور تا -3EV را نتیجه می دهد. استفاده از نقاط تشخیص فاز همچنین امکان استفاده از لنزهای A-mount را با استفاده از آداپتورهای LA-EA3 یا LA-EA1 اختیاری لنز با سازگاری ردیابی کامل AF / AE فراهم می کند.

سیستم تمرکز نیز به انواع توابع تمرکز برای افزایش دقت، از جمله Lock-on AF، تمرکز را روی سوژه های متحرک در طول یک قاب قابل تنظیم که روی سوژه مورد نظر حرکت می کند، قرار می دهد و Expand Flexible Spot، نقاط تمرکز پیرامونی را برای تمرکز روی حرکت افراد حتی در صورتی که تمرکز بر روی نقطه ی اصلی انتخاب شده از بین رفته باشد، استفاده می کند.

علاوه بر این، چشم AF می تواند برای تمرکز بر روی چشم های شناخته شده افراد برای پرتره استفاده شود که در حالت های AF-S و AF-C در دسترس است. فوکوس خودکار نیز می تواند در ارتباط با عملکرد ذره برای تمرکز بحرانی در هنگام تعویض در جزئیات دقیق موضوع استفاده شود. صفحه نمایش لمسی عقب نیز می تواند برای کنترل لمسی فوکوس استفاده شود و یک حالت کنترل تمرکز از طریق صفحه لمسی به شما ین امکان را می دهد با استفاده از صفحه نمایش عقب به طور منظم، در حالی که چشم خود را بر روی منظره یاب نگه داشته اید، آن را کنترل کنید.

پایدار کننده تصویر داخلی Steady Shot 5 محوره

سیستم A7R III قوی 5? 5 مگاپیکسلی SteadyShot INSIDE یک سیستم پایدار کننده تصویر است که برای پنج نوع مختلف لرزش دوربین سونی که در هنگام عکسبرداری خودکار عکس ها و ویدیو ها ممکن است با آن مواجه شوید، مورد استفاده قرار می گیرد.

این به کاربران این اجازه را می دهد که با اطمینان از هر لنز، حتی لنز های سازگار، برای تصویربرداری بحرانی بدون برخورد با عدم شفافیت ناشی از لرزش دوربین استفاده کنند.,/p>

طراحی بدنه و Wi-Fi / بلوتوث داخلی

 

  • بروز رسانی NVIDIA Quad-VGA OLED Tru-Finder EVF برجسته شده است که دارای نقاط وضوح 3?69متری برای افزایش درخشندگی و وضوح جزئیات تصویر می باشد. هر دو تنظیمات استاندارد و با کیفیت بالا می توانند بسته به شرایط عکسبرداری، به منظور بهینه سازی تجربه عکسبرداری، مورد استفاده قرار گیرند.
    این طراحی منظره یاب همچنین امکان استفاده از فوکوس اتوماتیک در حالت Magnifier Focus و همچنین بهبود فوکوس را برای بهره گیری از تمرکز دستی فراهم می کند.
  • علاوه بر EVF، یک لنز عقب 1?44 مگاپیکسلی 3?0 اینچی نیز موجود است که دارای یک صفحه لمسی برای عملیات بصری و کنترل تمرکز است.این صفحه همچنین به سمت بالا 107 درجه و 41 درجه به سمت پایین حرکت می کند تا امکان کار با زوایای بالا و زاویه های کم را فراهم کند.
  • شاسی آلیاژ منیزیم اطمینان از سفتی، دوام و ثبات در حالی که وزن آن همچنان سبک باقی مانده است، بهره می برد. اصلاحاتی بر روی پایه لنز نیز انجام شده است تا بهتر از لنزهای سنگین پشتیبانی کند به این منظور از دستگیره های سخت برای راحتی در نگه داشتن آن استفاده شده است.
  • یک شاتر بادوام دارای سیستم موتور و ترمز بدون هسته ای است که باعث کاهش لرزش برای کنترل لرزش شاتر و همچنین افزایش طول عمر آن تا تقریبا 500،000 حرکت می شود.
  • در شرایط آب و هوایی سخت مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت برای کارآیی قابل اعتماد استفاده شده است.
  • با استفاده از همان باتری NP-FZ100 استفاده شده در مدل a9، دوربین سونی Alpha a7R III عمر باتری را بهبود بخشیده و در حال حاضر برای 530 عکس در هر شارژ با EVF یا 650 عکس با LCD عقب آماده شده است.
  • اسلات کارت حافظه دوگانه SD امکان ذخیره و مدیریت فایل های انعطاف پذیر را فراهم می کنند و می توانند در مورد پارتیشن بندی فایل های خام و JPEG پیکربندی شده استفاده شوند. یکی از اسلات کارت ها برای پشتیبانی از کارت های حافظه UHS-II می باشد.
  • یک خروجی همگام سازی PC برای همگام سازی فلاش سیمی با بسته های بی سیم رادیویی مورد استفاده قرار گرفته است.
  • یک پورت USB 3.1 Gen 1 Type-C علاوه بر یک پورت میکرو USB برای پشتیبانی سریعتر و با قابلیت اتصال به اینترنت افزوده شده است. اتصال USB Type-C اجازه می دهد که از منبع انرژی اصلی در هنگام اتصال، شارژ شود.
  • دوربین سونی Alpha a7R III دارای یک درگاه ورودی میکروفون 3?5میلی متری برای سازگاری با میکروفن های خارجی است و برای کاربران با نیازمندی های بیشتر، دوربین همچنین با آداپتور Xperia XLR-K2M XLR سازگار است که برای ضبط سیگنال های صوتی حرفه ای متعادل XLR با توان فانتوم و ورودی های mic/line قابل تنظیم است. برای نظارت بر صدا، یک هدفون 3?5میلی متری در دسترس است که عملکرد آن همانند سطح صوتی در زمان واقعی برای مرجع بصری می باشد.
  • Wi-Fi دوربین سونی Alpha a7R III داخلی دوربین سونی Alpha a7R III شما را قادر می سازد بلافاصله بعد از ثبت تصاویر، آنها را به دستگاه های تلفن همراه برای به اشتراک گذاری مستقیم آنلاین در شبکه های اجتماعی یا از طریق ایمیل و به ابر سایت های ذخیره سازی منتقل کنید.
    پشتیبانی از NFC امکان ارتباط با یک لمس بین دوربین و دستگاه های همراه سازگار را فراهم می کند و برای آن هیچ مجموعه پیچیده ای لازم نیست. پس از اتصال، دستگاه تلفن همراه مرتبط نیز می تواند تصویر نمایشی زنده را بر روی صفحه نمایش خود نمایش داده و از شاتر کنترل از راه دور آن را کنترل کند.
  • اتصال بلوتوث اجازه می دهد تا اطلاعات در خصوص موقعیت مکانی دریافت کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.