دوربین عکاسی | فروشگاه پروشات

فروشگاه پروشات ارائه دهنده دوربین سونی, osmo, دوربین ورزشی, لنز و ...

دوربین عکاسی | فروشگاه پروشات

فروشگاه پروشات ارائه دهنده دوربین سونی, osmo, دوربین ورزشی, لنز و ...

دوربین dji osmo raw combo

ویژگی های محصول

 
دستگاه تراز دوربین DJI Zenmuse X5R
ضبط ویدئوهای خام 4K CinemaDNG
لنز با زاویه عریض 15mm f/1.7 MFT
نگهدارنده و آداپتور DJI Osmo X5R
قابلیت نصب گوشی هوشمند برای کنترل و نظارت بر عملکرد آن
شامل Universal Mount برای نصب لوازم جانبی
میکروفون M-15 FlexiMic
حاوی 4 باتری و شارژر
دارای جعبه نگهدارنده محکم

دوربین osmo

توضیحات


ویدئوهای خام 4K خود را با استفاده از کیت DJI osmo تولید B&H با استفاده از یک دست ضبط کنید. در قلب این مجموعه دوربین عکاسی Zenmuse X5R با دستگاه تراز آن قرار گرفته است. چهار سنسور نسل سوم آن قابلیت ضبط ویدئوهای 4K با استفاده از لنز با زاویه عریض 15mm f/1.7 MFT را فراهم کرده است. لنز MFT نصب شده بر روی X5R با سایر لنزهای MFT نیز سازگار می باشد.ویدئوها در فرمت CinemaDNG به منظور ذخیره در فایل های SSD جداگانه ضبط می شوند که به منظور حصول اطمینان از ذخیره سازی تک تک اطلاعات مربوط به بیت های تصویر توسط سنسور می باشد که بعدا در مراحل پس تولید قابل جداسازی و ویرایش باشند.در بالای نگهدارنده دوربین عکاسی osmo با استفاده از آداپتور osmo می باشد که امکان کنترل و دوربین با یک دست را فراهم می کند. با این روش کنترلگرهای دوربین عکاسی در تراز انگشت شست قرار می گیرد. سایر لوازم جانبی شامل Universal Mount و نگهدارنده گوشی هوشمند برای کنترل و نظارت بر عملکرد دوربین dji osmo raw combo ، میکروفون M-15 FlexiMic و چهار باتری هوشمند Osmo با شارژر و آداپتور و یک محفظه نگهدارنده برای محافظت از کیت در حین جابجایی و نگهداری می باشند.
به اطلاعات زیر در خصوص اقلام مختلف موجود در این کیت توجه کنید:دوربین عکاسی DJI Zenmuse X5R و دستگاه تراز 3 محوره با لنز 15mm f/1.7DJI Inspire 1 خود را به 4 عملگر تصویر نسل سوم مجهز کرده و از مزایای مبادله سیستم لنز آن با استفاده از دوربین عکاسی Zenmuse X5R و دستگاه تراز 3 محوره با لنز 15mm f/1.7 بهره مند شوید. این سیستم دوربین 4K شامل یک دستگاه تراز 3 محوره یکپارچه با قابلیت پایدارسازی تصویر و ایجاد امکان حرکت مستقل دوربین را فراهم می کند.در کنار قابلیت فیلمبرداری این دوربین توانایی عکسبرداری 16 مگاپیکسلی در حالت تایم لپس را نیز دارا می باشد.محدوده دینامیکی با 8/12 ایستگاه برای افزایش جزئیات نور و سایه تصویر
قابلیت ضبط ویدئو H.264 و Cinema DNG RAW
قابلیت ضبط ویدئو وذخیره سازی بر روی کارت های حافظه micro-SDHC/SDXC یا درایوهای SSD. (SSD برای فیلمبرداری RAW مورد استفاده قرار می گیرند)
عکسبرداری تکی یا در قاب های 3 و 5 و 7 فریمی
عکس های تایم لپس در بازه های زمانی 3 تا 60 ثانیه قابل تنظیم هستند.
برنامه ریزی، قطر روزنه، تنظیمات شاتر و مدهای دستی.


DJI Universal Mount برای osmo

Universal Mount برای osmo تولید شده توسط DJI یک محفظه برای لوازم جانبی قابل نصب بر روی دوربین عکاسی را فراهم می آورد که شامل نور و میکروفون می باشد.
این دستگاه به پایه های نگهدارنده متصل شده و امکان حرکت بر روی پایه نگهدارنده را نیز دارا می باشد و قابلیت نگهداری گوشی موبایل را برای شما ایجاد می کند. اگر می خواهید از نگهدارنده گوشی و Universal Mount به طور همزمان استفاده کنید به Straight Extension Arm که به طور جداگانه عرضه می شود نیاز خواهید داشت.

این محصول سازگار با تمیمی محصولات زیر می باشد: osmo ، osmo+ ، osmo Mobile ، osmo Pro ، osmo Raw.
نگهدارنده گوشی DJI osmo
نگهدارنده گوشی osmo تولید شده توسط DJI به طرفین سیستم دستگاه تراز osmo متصل می شود و شما را قادر می سازد گوشی هوشمند خود را بر روی آن نصب کرده و تصویر زنده را از طریق آن تماشا کرده و تنظیمات دوربین عکاسی را از طریق Wi-Fi و اپلیکیشن DJI GO انجام دهید. این دستگاه قابلیت تغییر زاویه و چرخش به منظور دستیابی به زاویه دید بهینه را فراهم می کند.

نگهدارنده دوربین dji osmo raw combo

سازگار با دستگاه تراز osmo و دوربین و Zenmuse X3 در دوربین Inspire 1، این نگهدارنده دستگاه تراز به یک سیستم فشرده و قابل حمل با دست تبدیل می کند که این امکان را به شما می دهد تصاویری شفاف و پایدار تقریبا از هر نقطه دلخواه شکار کنید.

قابلیت دسترسی آسان به دکمه ها، کنترلگرها و ماشه عکاسی به شما توانایی عکسبرداری و فیلمبررداری و کنترل عملگرهای مهم دوربین تنها با یک دست می دهد. این نگهدارنده با یک میکروفون که سازگار با طیف وسیعی از لوازم جانبی از قبیل osmo Extensio Rod and Tripod می باشد، عرضه می شود.

توجه: باتری، شارژر، نگهدارنده گوشی، کیف نکهدارنده به طور مجزا فروخته می شود. دوربین های Zenmuse X5 به یک آداپتور مجزا برای استفاده با osmo نیاز دارد.

نگهدارنده ارگونومیک

با ایجاد یک دستگیره برای کنترل آسان عملگرها، این نگهدارنده یک کنترل برای چرخش محور تراز را دارا می باشد. دکمه عکسبرداری و شروع ، پایان و کنترل سایر گزینه ها دقیقا در تراز انگشتان شما قرار می گیرند. ماشه دوربین دوربین dji osmo raw combo به شما امکان تغییر مد عکاسی را می دهد. مجموعه دوربین ، دستگاه تراز قابلیت جداسازی از نگهدارنده به منظور استفاده در مصارف دیگر و نگهداری در مکانی دیگر را دارد.

نگهدارنده گوشی موبایل اختیاری

اتصال گر چند گوشه این امکان را می دهد که یک نگهدارنده گوشی موبایل به صورت مجزا به پایه دوربین عکاسی نصب کنید. این قابلیت باعث می شود شما امکان کنترل و نظارت بر تصاویر زنده را از طریق Wi-Fi داشته باشید. این نگهدارنده قابلیت چرخش به منظر دستیابی به زاویه دید بهینه را دارا می باشد. نگهدارنده گوشی موبایل قابلیت جداسازی دارد که به شما امکان استفاده از سایر لوازم جانبی osmo از قبیل Extension Rod را می دهد.

ضبط خودکار

میکروفون یکپارچه این سیستم امکان ضبط خودکار صدا را به هنگام اتصال به دوربین عکاسی و دستگاه تراز دارا می باشد. با کنترلگرهای پیشرفته مانند تنظیمات صدا شما می توانید اطمینان حاصل کنید که نه تنها تصویر بلکه صدا را نیز شکار و ضبط می کنید. خروجی 3?5mm نیز همچنین برای اتصال میکروفون شما در دسترس می باشد.

باتری

نگهدارنده همچنین محلی برای اتصال باتری با قابلیت جداسازی را به صورت مجزا دارا می باشد. LED سبز رنگ نشان دهنده شارژ کامل بوده و هنگامی که به رنگ قرمز درمی آید به معنی خالی بودن باتری می باشد.

حالت خواب هوشمند

اگر از دوربین osmo در مدت زمان مشخصی استفاده نکنید به صورت خودکار به حالت خواب فرو رفته و از کار متوقف می شود. این امر نه تنها موجب افزایش عمر باتری آن می شود بلکه باعث افزایش طول عمر قطعات الکترونیکی پیشرفته آن می شود.

آداپتور DJI osmo X5

آداپتور DJI osmo X5 امکان استفاده مجزا از دستگاه تراز و دوربین Zenmuse X5 موجود بر روی نگهدارنده osmo را می دهد. این آداپتور همچنین امکان برقراری ارتباط با DJI Focus را فراهم می کند.
توجه: استفاده از فوکوس نیازمند کابل آداپتور osmo Pro/RAW که به صورت جداگانه عرضه می شود، است.

DJI M-15 FlexiMic برای دستگاه تراز دوربین عکاسی osmo

M-15 FlexiMic یک اهرم انعطاف پذیر و یک میکروفون فشرده است که به نگهدارنده DJI osmo بر روی دستگاه تراز نصب می شود. این وسیله روشی ساده و بدن زحمت برای ضبط صدا در کنار ویدئو می باشد.

کیف قابل حمل دوربین dji osmo raw combo

این یک کیف ضدآب و غیر قابل نفوذ برای هوا می باشد که قابل حمل بوده و توانایی حمل osmo RAW و لوازم جانبی آن را دارا می باشد.

4 باتری هوشمند DJI osmo (با ظرفیت بالا)

باتری هوشمند با ظرفیت بالای osmo دارای ظرفیت 1225mAh (14.1 Wh) با خروجی 11?55V می باشد. این باتری ها قابل شارژ شدن با تمامی شارژرهای DJI پشتیبانی کننده باتری های osmo می باشد.

سیستم های شارژ DJI osmo Quad (بدون آداپتور)

به هنگام استفاده همزمان با شارژرهای DJI، سیستم شارژ osmo Quad می تواند باتری های هوشمند osmo را شارژ کند. شارژ کامل 4 باتری HB01-522365 از حالت کاملا خالی حدود 100 دقیقه به طول می انجامد که در مورد باتری های HB02-542465 این زمان به 120 دقیقه افزایش می یابد. چهار نمایشگر برای نمایش میزان انرژی موجود در هر باتری موجود می باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.