دوربین عکاسی | فروشگاه پروشات

فروشگاه پروشات ارائه دهنده دوربین سونی, osmo, دوربین ورزشی, لنز و ...

دوربین عکاسی | فروشگاه پروشات

فروشگاه پروشات ارائه دهنده دوربین سونی, osmo, دوربین ورزشی, لنز و ...

دوربین فیلمبرداری Sony PXW-X200 XDCAM

مروری بر  دوربین فیلمبرداری Sony PXW-X200

دوربین فیلمبرداری دستی  sony  PXW-X200 XDCAM   جانشین مدل سونی PMW-200 است که شامل سه سنسور Exmor CMOS با حساسیت بالاتر و نسبت سیگنال به پارازیت بهبود یافته است.

این مدل دوربین سونی قابلیت ضبط ویدئو تا 1080P60 با استفاده از کارایی XAVC Intra و کدک های GOP طولانی با نمونه برداری 10 بیتی 4: 2: 2 برای قرار دادن در جریان کاری موجود و گزینه های ضبط MPEG HD422، HD420 و DV را دارا می باشد.

دوربین فیلمبرداری دارای لنز زوم Fujinonبا قابلیت بزرگنمایی 17 برابر با محدوده کانونی 35 میلی متری از 29?3 -498?7 میلیمتر را دارد. لنز دارای حلقه های کنترل مستقل، زوم و کنترل عددی با توقف های سخت است، که امکان کنترل کامل دستی را فراهم می کند.

از لحاظ فیزیکی، دوربین sony PXW-X200 تقریبا با PMW-200 مشابه است و دارای همان فرم جمع و جور است. محل کارت گرافیک دوگانه SxS با قابلیت پشتیبانی از فرمت هایexFAT، FAT و UDF موجود می باشد و ضبط همزمان را به دو کارت برای بارگیری و پشتیبانی از داده های فوری را فراهم می کند.

دوربین فیلمبرداری سونی

این دوربین فیلمبرداری سونی ضبط صوتی چهار کاناله و خروجی های 3G-SDI و HDMI را برای نظارت تصویری فراهم می کند. ویژگی های اضافی شامل Multi-Interface (MI)، قابلیت ضبط Cache و گزینه های حرکت آهسته و سریع از 1 تا 60 فریم در ثانیه می باشد. فیلمبرداری را می توان با استفاده از پانل LCD با وضوح تصویر 0?45″ EVF یا 3?5″ QHD (960×540) کنترل کرد.

همراه با دوربین فیلمبرداری یک ماژول LAN بی سیم نیز عرضه می شود که هنگامی که به دوربین متصل است، این ماژول به شما امکان اتصال از طریق Wi-Fi را به دستگاه تلفن همراه خود برای کنترل از راه دور، انتقال فایل و نظارت بر آنها می دهد. NFC (Near Field Communication) همچنین برای اتصال آسان با یک لمس به دستگاه های سازگار پشتیبانی می شود.

سه سنسور CMOS 1/2 “Exmor

sony PXW-X200 شامل سه سنسور Exmor CMOS از نوع 2/1 اینچی است که با وضوح Full HD (1080 × 1920) بدون درون یابی پیکسل تولید می کند. هر سنسور تصویر دارای 2?07 میلیون پیکسل موثر است و در کنار پردازش سیگنال دیجیتال سونی، محدوده، پارازیت کم (نسبت S / N 58dB) و حساسیت بالا F12 در 1080 / 59?94i و F13 در 1080 / 50i را ارائه می دهد.

لنز بزرگنمایی 17 برابری با رینگ های کنترل دستی

لنز 17 برابر زوم، محدوده طول کانونی 35 میلیمتر را از 29?3 تا 499 میلیمتر فراهم می کند. این باعث می شود که لنز به اندازه کافی همه کاره برای رسیدگی به طیف گسترده ای از شرایط عکسبرداری از عکسبرداری در حالت wide-angle گرفته تا حالت telephoto را فراهم می کند. حلقه های مستقل و دستی زوم و تمرکز و کنترل عنبیه در این دوربین ارائه شده است، و یک مکانیزم اسلاید در حلقه فوکوس آن را قادر می سازد که به آسانی بین حالت خودکار و فوکوس دستی تعویض شود. نشانگر فوکوس حتی هنگام فوکوس دستی نیز می تواند نمایش داده شود.

ضبط در چند فرمت

این دوربین فیلمبرداری سونی ، پشتیبانی از چند فرمت را متناسب با برنامه های مختلف عکسبرداری و گردش کار ارائه می دهد. با استفاده از MPEG-4 AVC / H.264 تصاویری با وضوح Full HD (1920 × 1080) فشرده و با استفاده از نمونه برداری 10 بیتی 4: 2: 2، فرمت XAVC را ضبط می کند. در XAVC، کاربر می تواند فشرده سازی Intra-frame را با حداکثر 112 مگابیت در ثانیه یا فشرده سازی Long GOP با سرعت بالا در 50/35/25 مگابیت در ثانیه انتخاب کند.

علاوه بر XAVC، PXW-X200 همچنین در MPEG HD422 (50 مگابیت در ثانیه)، MPEG HD420 (35/25 مگابیت در ثانیه)، MPEG IMX (50 مگابیت در ثانیه) و فرمت های DV (25 مگابیت در ثانیه) برای اتصالات در گردش کار موجود ثبت می شود.

چهار کانال 24 بیتی 48 کیلوهرتز LPCM صوتی در فرمت های XAVC و MPEG HD422 ضبط می شوند، در حالی که چهار کانال از LPCM 48 کیلوهرتز 16 بیتی در فرمت MPEG HD420 ضبط می شوند.

حرکت آهسته و سریع

نرخ ضبط تعداد فریم را می توان از 1 فریم در ثانیه تا 60 فریم در ثانیه در هر دو فرمت 1080p و 720p انتخاب کرد تا تصاویر متحرک آهسته یا سریع تولید کند.

صفحه نمایش 3?5 اینچی QHD (960×540)

این دوربین فیلمبرداری سونی دارای یک صفحه نمایش رنگی QHD با اندازه 3?5 اینچ به شما کمک می کند بر روی عکس های خود به راحتی فوکوس کنید. همچنین پانل LCD، علاوه بر جهت یابی منو، طیف وسیعی از اطلاعات و تنظیمات دوربین را برای شما به نمایش در می آورد.

ضبط رسانه ای

sony PXW-X200 دارای دو محل برای کارت حافظه SxS سازگار با کارت های SxS PRO +، SxS PRO و SxS-1 است. این کارت های حافظه SxS دارای سرعت انتقال داده های با سرعت بالا هستند که جریان کار تولید ویدیو را شتاب می دهند.

با ترکیب sony PXW-X200 با کارت های حافظه SxS، کاربران می توانند اگر یک فایل با قطع برق یا قطع کارت حافظه در هنگام ضبط آسیب دیده باشد، برای بازیابی اطلاعات به یک امکان دائمی دسترسی پیدا کنند. هنگام کار با آداپتورهای اختیاری می توانید از کارت های XQD، کارت حافظه و کارت های SDHC استفاده کنید. کارت های SD / SDHC برای ضبط فایل Proxy ارائه شده است.

ضبط همزمان

با دو کارت حافظه SxS، شما می توانید عملکرد ضبط همزمان را برای ضبط محتوا روی هر دو کارت برای نسخه پشتیبان تهیه کنید.

دوربین فیلمبرداری سونی

ضبط پیوسته

با فعال کردن عملکرد ضبط پیوسته، کلیپ های متعدد را می توان به عنوان یک کلیپ ضبط کرد که باعث می شود فایل را به سیستم ویرایش خود بسپارید.

ضبط Cache

هنگامی که Cache Recording فعال می شود، دوربین sony PXW-X200  به طور مداوم صوت و تصویر را به حافظه داخلی آن منتقل می کند. هنگامی که دکمه REC، برای شروع / توقف فشار داده می شود، محتویات بافر در حافظه دوربین فیلمبرداری در ابتدای کلیپ بر روی کارت حافظه ضبط می شود. دوره حافظه را می توان تا 15 ثانیه تنظیم کرد. این ویژگی به ویژه در شرایط جمع آوری اخبار مفید است، زمانی که ضبط لحظات اهمیت بسزایی پیدا می کنند.

SDI، HDMI، و i.Link

رابط SDI به شما اجازه می دهد تا با تجهیزات ویدئویی حرفه ای ارتباط برقرار کنید. آن را می توان بین سیگنال های SD، HD و 3G-SDI تغییر داده و از وضوح تصویر خروجی1080p 59.94/50 ، 1080i 59.94/50 ، 720p 59.94/50 یا SD استفاده کرد.

سیگنال 1080i 59.94/50 می تواند برای نظارت بر عملکرد دوربین در حالی که دوربین فیلمبرداری بر روی 1080p 59.94/50 تنظیم شده است، استفاده شود.
دوربین sony PXW-X200 همچنین می تواند از طریق HDMI به صفحه نمایش HD برای نظارت بر روی آن متصل شود.

یک اتصال i.LINK نیز ارائه شده است که می تواند برای HDV هنگامی که SP 1440 (FAT) انتخاب شده و برای DV هنگامی که حالت DVCAM (FAT) انتخاب شده است، استفاده شود.

جریان بی سیم و انتقال فایل

دوربین sony PXW-X200 مجهز به قابلیت های بی سیم شامل قابلیت NFC تک لمسی می باشد. با اتصال INU-WLM3 شامل ماژول بی سیم، کنترل از راه دور و توابع نظارت را می توان از یک تبلت یا گوشی هوشمند با استفاده از برنامه مرورگر محتوا کنترل کرد.

با اتصال به روترهای اینترنت، پروکسی ها یا پرونده های با وضوح بالا می توانند به یک سرور قدرتمند منتقل شوند تا روند ویرایش را آغاز کنند. دوربین فیلمبرداری نیز از طریق ارتقاء سیستم عامل آینده و استفاده از یک ماژول USB LTE اختیاری قابلیت های جریان بی سیم را دارا خواهد بود.

قابلیت های اضافی

  • Multi-Interface برای سازگاری با لوازم جانبی اختیاری
  • ضبط اطلاعات GPS به عنوان ابرداده (از طریق ارتقاء سیستم عامل آینده)
  • عملکرد پروفایل تصویر (گاما، ماتریس، و غیره)
  • Genlock In، کد زمانی ورود / خروج برای عکیبرداری های با چند دوربین
  • تابع فوکوس های کمکی (رنگ بندی، Assist MF، یک فوکوس اتوماتیک، فوکوس بزرگنمایی)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.